Online marketing ügynökség

Keresőoptimalizálás alapjai budapest, online marke

Keresőoptimalizálás alapjai budapest, online marke

Keresőoptimalizálás alapjai kicsit másképp

2022. július 12. - Jozsef.Nemeth

Keresőoptimalizálás alapjai kicsit másképp

 

Hol is kezdődik a keresőoptimalizálás? Előbb csináljuk meg a weboldat, utána pedig optimalizáljuk, vagy fordítva? Milyen helyezést lehet elérni keresőoptimalizálás nélkül? Mik a keresőoptimalizálás legeslegelső lépései?
Ezekre a fontos kérdésekre muszáj választ adnunk, mert különben nem leszünk láthatóak a Google, és ezáltal a weben szörfözőknek, vásárlóknak sem.

Nézzük röviden mi nálam a sorrend:
Kell egy domain név
Szükség van egy elég gyors tárhelyre
Meg kell tervezni a szerkezetét
Dizájn elkészítése
Ez nem is lenne sok lépés, de sajnos nem ilyen egyszerű a dolog.

Szerencsére valószínűleg senki sem úgy kel fel reggel az ágyból, hogy nekem kell egy domain név, hanem előtte már kigondolta, vagy megalakította vállalkozását, és ehhez van szükség weblapra.

Lássuk a részleteket:
1. Kell egy domain név
De milyen domain nevet válasszak?

Két út van:

cége nevét használja
keres egy olyan szót, amire a tevékenysége épül,
és ha arra a szóra keresnek, jó esetben elöl fog szerepelni a keresőben, mivel a domain név az egyik legfontosabb tényező keresőoptimalizálás szempontjából (de nem az egyetlen).

Az első esetnél elég egyértelmű mi legyen a domain név.

Nézzük a második esetet:

A domain névnek minél rövidebbnek, és beszédesnek kell lennie.
Tehát ha kutyákkal foglalkozó weblapot szeretne, akkor ne macska.hu legyen a domain neve (egyébként biztosan mindkettő foglalt, nehéz ma már rövid, jó domain nevet foglalni). Meg lehet nézni a konkurenciáknak milyen oldalai vannak, illetve érdemes próbálni megbecsülni a forgalmukat.

Kulcsszavakat amire a legtöbben keresnek a Google Adwords-ben ellenőrizheti.

Figyelem!
Még el sem kezdtük a weboldalt készíteni, de máris optimalizáljuk, hogy minél jobb helyen szerepeljünk a keresőben.

Arra is gondoljunk, hogy a Google nemcsak kulcsszavakra jelenít meg találatokat, hanem van többek között Tudásgrafikon, illetve a Google Instant.

Hogyan rangsorol a Google?
Több mint 200 jel alapján teszi ezt, ebből néhány:

Mennyire friss a tartalom a webhelyen
Az adott webhelyre hivatkozó webhelyek száma, és a linkek hitelessége
A szavak száma a weboldalon
A keresési kifejezések szinonimái
Helyesírás-ellenőrzés
A webhelyen található tartalom minősége
A weboldal URL-je és címe
A legjobb találat jellege: weboldal, kép, videó, hír, személyes találat stb.
Személyre szabás
Olyan találatok, amelyeket ismerősei javasoltak.

A bejegyzés trackback címe:

https://keresooptimalizalasalapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr1717881265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása