Ezekkel a tippekkel ismerkedjen meg az internetes marketinggel
Manapság az emberek mindenféle tranzakcióhoz használják az internetet. Emiatt a vállalkozásoknak tisztában kell lenniük azzal, hogyan érhetnek el több ügyfelet az interneten keresztül. Az online videomarketing révén bővítheti vállalkozása hatókörét. Ha még nem ismeri a videomarketinget, ez a cikk tökéletes az Ön számára.
Rendszeresen kommunikáljon másokkal a saját résen. Ez nem csak a tanácsok és ötletek megosztásának jó módja, hanem marketinget is megoszthat. Sok blogger vagy webmester gyakran engedélyezi a webhely látogatóinak hozzászólásait. Ha üzenetét el tudja juttatni egy nagyobb ügyfélkörhöz a saját résen belül, akkor nagyobb sikert fog elérni.
Videómarketing erőfeszítései fokozása érdekében fontolja meg egy videomarketing kampány futtatását. A videós marketingkampánnyal napi videókat kínál, amelyeket megosztanak a webhelyén, valamint a videós webhelyeken, például a YouTube-on. Ne felejtse el megosztani videóit ügyfeleivel e-mailben és a közösségi médiában.
Ha rendszeresen tesz közzé videókat, ragaszkodnia kell ehhez. Idővel az emberek elkezdik várni az Ön és cége videóit. Ugyanúgy, ahogy az emberek követik a televízióműsorokat, elvárják, hogy a videói egy adott időpontban és egy adott napon jelenjenek meg. Értesítse őket, ha nem érkezik frissítés vagy új videó.
Az emberek csak azt akarják, hogy őszinte legyen velük. Amikor videót készít, olyan témában csinálja, amiben hisz, és amiben őszinte tud lenni. Ha hiteles a videóiban, az emberek valószínűleg élvezni fogják őket, és gyakran visszatérnek, hogy többet nézzenek.
Látogasson el a szakkiállításokra, és kérdezze meg szakértőket az Ön résén. Az emberek szeretik a szakértők véleményét hallani. Segít kiépíteni a bizalmat a rést és a termékeket illetően. A szakkiállítások nagyszerű esélyt adnak arra, hogy találkozzon másokkal, nagyszerű videotartalmat szerezzen, és olyan kapcsolatokat hozzon létre, amelyek a szakértő webhelyéről az Ön webhelyére mutató hivatkozásokat eredményeznek.
Nézze meg a videóhoz elérhető statisztikákat, legyen szó a szerveréről vagy a YouTube-ról. Ez segít az egyes videók összehasonlításában, így könnyen meg tudja állapítani, hogy melyik volt sikeres, és melyiket kellett volna a vágóterem padlóján hagyni. Csak így folytathatja kampányait az ég felé.
Ezután gyűjtsön adatokat a kapott megjegyzésekből és statisztikákból, hogy jobbá tegye a következő videót. Használja ezt a visszajelzést a következő videó minden aspektusának javítására, jobb tartalom, továbbfejlesztett technikák és nagyobb professzionalizmus tekintetében, majd tegye közzé a frissített verziót a nyilvánosság számára.
Amikor videómarketinget használ terméke vagy vállalkozása népszerűsítésére, fontos, hogy jó cím legyen. A cím segít forgalmat irányítani webhelyére a keresőmotorok eredményeiből. Tartsa relevánsan azt, hogy pontosan mit reklámoz, hogy a megfelelő forgalmat irányítsa webhelyére.
Ne felejtse el a SEO-t a videója elkészítésekor! Tartalmazzon kulcsszavakat és kifejezéseket a címben és a videóban. Még a webhelye kulcsszavait is használhatja a YouTube-on használt névben a keresőoptimalizálás elősegítése érdekében. Létre kell hoznia egy video webhelytérképet is a webhelyéhez, amelyet a Google fel tud térképezni.
Készítsen interjút egy prominens üzletemberrel, és ossza meg a videót videómarketing kampányában. Ez nem csak az ügyféllista összeállításában segíthet, hanem abban is, hogy a megkérdezett személy összeállítsa az ügyféllistáját. Az ilyen típusú videomarketing segíthet abban, hogy iparágvezetőként kiemelkedjen.
Egy jó videómarketing tipp, hogy legyen összhangban a videóival. Marketinges képességei nem javulnak, ha csak itt-ott készíti a furcsa videót. A szilárd videók folyamatos feltöltésével ügyfelei komolyabban veszik Önt, és marketingkészségei egyre jobbak lesznek.
Keressen valakit, aki rendszeres szóvivő legyen a videóiban. Ne feledje, hogy ez a személy nem feltétlenül Ön vagy akár értékesítési szakember. Fontos, hogy szóvivője legyen nagyon energikus, és legyen olyan mosolya és személyisége, ami sok embert vonz. Győződjön meg arról is, hogy ez a személy rendszeresen elérhető lesz a videóiban.
Nyújtson versenyt weboldalán, és adjon lehetőséget nézőinek, hogy részt vegyenek, és nagyszerű nyereményeket nyerjenek. Ez lehet szórakoztató, buta vagy tanulságos. Ezek a videók kiváló módot jelenthetnek arra is, hogy többet megtudjon a nézőiről, és fordítva.
A videó nagyszerű módja a cége marketingjének, de ne tegye túl nyíltan. Megmutathatja ügyfeleinek, hogyan használják termékét, vagy hogyan segíti az embereket szerte az országban, de ne nyomja le az értékesítési pályát a torkukon – hagyja, hogy a termék eladja magát a videóban.
A megadott információk segíthetnek megérteni, milyen tehetséges vállalkozó ön valójában, köszönhetően az online marketingnek. A videó ideális módja a világméretű közönség elérésének. Kezdje el azonnal használni ezeket a tippeket, hogy megalapozott stratégiát dolgozzon ki a videómarketing használatához.
uniball,írószerbolt,folyékony kréta,tűfilc,ecsetfilc
1. uniball
2. írószerbolt
4. tűfilc
5. ecsetfilc
uniball,írószerbolt,folyékony kréta,tűfilc,ecsetfilc