Javítsa cikkének marketingstratégiáit ezekkel a javaslatokkal
Fontos, hogy nagyszerű tartalmat írjon webhelyéhez, de fontos, hogy ezt a tartalmat is forgalmazza. Az íróknak késznek kell lenniük arra, hogy azon dolgozzanak, hogy olvasóikat vonzzák a cikkeikhez. Ehhez meg kell tanulniuk a cikkek marketingjét. Ebben a cikkben olyan tippeket talál, amelyek segítenek az indulásban.
Csatlakozzon a blogközösséghez, hogy javítsa blogja hatását. Az internetes marketing célokra használt blog csak annyira sikeres, amennyire a forgalma engedi. A blog olvasói körének növelése érdekében kövesse azokat a blogokat, amelyek ugyanazokat a témákat tárgyalják, mint az öné. Hozzászólás ezekhez a blogokhoz, éleslátó, értékes információkkal és saját blogja linkjével érdemes. Ez arra ösztönözhet más bloggereket és olvasóikat, hogy látogassanak el önhöz.
Hozzon létre egy külső könyvtárat. Ha saját személyes könyvtárat hoz létre a cikkeiből, egy másik módszert hoz létre, amellyel az emberek könnyen kereshetnek és megtalálhatnak. Alapvetően egyablakos tájékoztatást nyújt számukra mindarról, amit írt, és minden helyen, ahol a cikkei megtalálhatók. Ez különösen hasznos a portfólió létrehozásához.
A cikkek marketingjére ne összpontosítson, hogy eladja magát, hanem a tartalomra kell összpontosítania. Forgalomra van szüksége webhelyén, és nem kap semmit, ha a tartalom hiányzik, sima vagy csak haszontalan. Olvasóinak érezniük kell, hogy valamit kihoznak abból, amit Ön megad, különben máshová mennek információért.
Miután elkezdett bevételt termelni a cikkek marketingjéből, gondoljon a tartalom kifizetésére. Rengeteg időt takarít meg, különösen azért, mert valószínűleg több cikkre lesz szüksége egyszerre. Ez is viszonylag olcsó, ha tudja, hol keressen. Keressen online, és keressen olyan webhelyeket, amelyek ezeket a szolgáltatásokat kínálják.
Ne helyezzen értékesítési helyeket és önreklámozó linkeket a cikk törzsébe, amikor megpróbálja értékesíteni. Arra kell összpontosítania, hogy SEO -barát legyen, és legalább 4-5 alkalommal elhelyezze kulcsszavait. Ez valóban nagy értéket adhat a cikkéhez.
A cikk építése a házépítéshez hasonlítható, és a cikkek forgalmazói ezt jól tudják. Először egy tervrajz elkészítésével szeretne kezdeni, majd ezt követi az alapozás lefektetésével. Akkor itt az ideje a keretnek és az utolsó simításoknak. Miután elkészült, itt az ideje egy szép ellenőrzésnek.
Minél több tippet olvas a cikkek marketingjéről, annál jobb lesz a siker esélye. Gondoljon a marketing üzletre, például az iskolába járásra. Oka van annak, hogy sok évig iskolába jár. Csak sokat kell tanulni odakint. Ugyanez igaz a marketingre is. Sok mindent tudnia kell.
A cikkek készletezése nagyszerű ötlet, ha marketinges szeretne lenni. Soha nem tudhatja, hogy mikor lesz szüksége extra tartalomra egy új kampányhoz vagy egy régi kampány meghosszabbításához, ezért ügyelj arra, hogy folyamatosan lapozzon a gyorsítótárán, és tartsa rendszerezve, hogy könnyen megtalálhassa a tartalmat és kivehesse a nyilvánosságnak.
Ha cikkeket használ a társult termékek reklámozására, győződjön meg arról, hogy mindig megváltoztatja a cikkek hosszát. Érdemes néhányat kiírni, amelyek csak körülbelül 200 szóból állnak, és mélyebben elmehet más 500 szavas cikkekben. Az ötlet az, hogy módosítsa a kulcsszavak mennyiségét és a hirdetési intenzitást.
A cikkmarketing minden webes író számára fontos készség. Most, hogy elolvasta a cikkben szereplő tippeket, dolgoznia kell a cikkeinek szélesebb közönség számára történő értékesítésén. Ha követi tanácsainkat, az új olvasók pillanatok alatt felfedezik a tartalmat.