Online marketing ügynökség

Keresőoptimalizálás alapjai budapest, online marke

Keresőoptimalizálás alapjai budapest, online marke

A SEO alapjai: keresőoptimalizálási tippek

2.rész

2020. szeptember 28. - Jozsef.Nemeth

kimenő linkek

 

A kifelé mutató linkkel rendelkező oldalak, megelőzik az ilyen linkkel nem rendelkező weblapokat.

 

  1. Egészítsd ki a címedet járulékos szavakkal

A SEO alapok jó cím, de ha igazán sok látogatót akarunk, akkor célszerű címeinket kiegészíteni olyan járulékos szavakkal, amelyek többlet forgalmat generálhatnak. Ilyen lehet az „olcsó”, a „hogyan”, a „2018”, azaz olyan plusz kifejezések, amelyeket az emberek általában használnak. Ezekkel a plusz szavakkal további találatokban bukkanhatsz fel, és több látogatóhoz juthatsz.

 

Ezeket nevezzük long tail kereséseknek. A jó hír az, hogy ezekre a konkurencia is kisebb, érdemes élni ezzel a trükkel.

 

  1. Írj legalább 1000 szóból álló szöveget

Sokan azt mondják, hogy az emberek nem szeretnek hosszú szövegeket olvasni a weben. Ez igaz is, de egy igényes írás esetén kivételt tesznek. Egy olyan írás esetén, ami valóban érdekli őket.

 

Ha van olyan kifejezés, amelyre valóban nagyon, nagyon szeretnél jó helyezést elérni, akkor ne kíméld a billentyűzetet és írj legalább 1000 szó hosszúságú cikket.

 

Számos SEO kutatás bizonyította ma már, hogy minél hosszabb egy weboldalon a szöveg, annál jobb helyezést ér el a Google keresőjében.

 

Szöveghossz és helyezés a keresőoptimalizálásban

 

SEO alapok: minél hosszabb a szöveg, annál jobb helyezést ér el átlagosan a Google keresőjében

 

Az én linképítési tanfolyamom 50.000 karakter hosszú, és az első a találati listán, hasonlóan hosszú a Google algoritmusokról írt cikkem, mert ezekre valóban jó helyezést szerettem volna elérni. Ha tehát valami nagyon fontos, szánd rá az idődet. Persze nem kell minden cikknek ilyen hosszúnak lennie, de a kiemelt tartalmaknál ez alapkövetelmény.

 

  1. Használj multimédiás tartalmakat

Használj képeket, videót, diagramokat a cikkeidben. Egy kép, vagy diagram sokkal többet el tud mondani, mint ezer szó.

 

Tördeli a folyó szöveget, ezzel megkönnyíti az olvasást, ráadásul növeli a felhasználói élményt is. Ez nem csak az olvasóknak lesz jó, de SEO szempontból is számos előnnyel jár. Növeli az oldalon eltöltött időt, és csökkenti a visszafordulási arányt, mind a kettő fontos SEO mutató.

 

A mai modern keresőoptimalizálásban egyre fontosabb a felhasználói élmény, amit a Google számos módszerrel tud mérni. Ha kiszolgálod a látogatót, akkor fokozatosan előrébb kerülsz a találati listán is.

 

  1. Használd a kulcsszavadat az első bekezdésben

Normális esetben, azaz ha természetesen írsz,  a fontos kulcsszó valóban bekerül az első bekezdésbe, de van, aki hosszú bevezetővel indít. Ez SEO szempontból nem túl szerencsés. A Google esetleg kételkedni kezd, hogy az adott cikk releváns-e a kifejezésre, ha az első 100 szóban nem bukkan fel.

 

Ne kövesd el ezt a hibát, és írd bele természetes módon a legfontosabb kulcsszavadat az első 100 szóba.

 

Bár bizonyítani nem tudom, ennek fontosságát, én igyekszem ügyelni rá, hogy a cikk végén ismét felbukkanjon a kulcsszó.

 

  1. Rakd a címet a H1 címkébe

Alap SEO beállítás, mégis gyakran nem élnek vele. A cikk címe kerüljön a H1 címkébe. Ezt a legtöbb WordPress oldal alapból tudja, de van úgy, hogy a sablonok ezt felülírják. Gyakori különösen egyedileg készített oldalak esetén, hogy a H1 címkébe a logó kerül. Ez nem túl jó ötlet, kerüld el!

 

Szerencsés, ha a H1 címsorba is belekerül a kulcsszó. Az azonban nem követelmény, hogy a title és a címsor azonos legyen. Kicsit módosíthatsz rajta és így plusz long tail találatokat tudsz elérni.

 

  1. Legyen villámgyors az oldalad

A rangsorolásnál az oldal sebessége nem elhanyagolható tényező. Sok hazai szolgáltató ezen a téren tisztességesen teljesít, de ez nem mindig elég. Az oldalnak ultra gyorsnak kell lennie, ha lassú a szerver válaszideje az nem túl jó ajánlólevél. A Google Page Speed, vagy a Pingdom Tools segíthet felgyorsítani az oldaladat.

 

A Google kutatásai szerint, ha egy oldal 3 másodpercnél lassabban töltődik be, akkor a felhasználók fele visszafordul. A weboldal sebessége SEO szempontból csak akkor gond, ha a weboldalad nagyon lassan 20-30mp alatt töltődik be, a rossz felhasználói élmény azonban áttételesen a SEO-dat is tönkre teszi.

 

És ne feledd, a gyors oldal csökkentheti a visszafordulási arányt is, ami szintén egy pozitív szignál.

A bejegyzés trackback címe:

https://keresooptimalizalasalapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr5616218350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása